Treceți la conținutul principal

Valorile organizatiei tale?

Companiile mari si corporatiile sunt cele care in general aleg sa anunte deschis care sunt valorile dupa care se ghideaza. Dar si companii mici si mijlocii isi comunica valorile, pe site-ul propriu, sau prin intermediul proceselor specifice de comunicare interna sau externa, dupa caz.


De cate ori v-ati intalnit cu trio-ul: misiune-viziune-valori?

In mod evident, comunicarea valorilor are rolul de aduce motivatie angajatilor, dar si de a oferi un cadru pentru colaborari externe, cu clienti sau terti. Studiile arata ca organizatiile cu un set de valori centrale bine alese si comunicate catre angajati sunt mai performante si au echipe mai unite.

Cu toate acestea, se intampla ca uneori angajatii sa nu se regaseasca in setul de valori ale organizatiei, sau organizatia sa inregistreze discrepante intre valorile declarate si cele predominante, reale, din interiorul sau.

De asemenea, sunt bine-cunoscute cazurile in care mari companii au ales sa treaca peste dificultati financiare, ignorand valorile dupa care se ghidasera pentru a ajunge in top, valorile sale trecand in sfera negativa (vezi exemplul Enron).

***

Se cunosc valorile organizatiei tale?
Cum isi alege sau redefineste organizatia valorile sale?
In ce masura te regasesti in valorile organizationale?
Prin valorile sale, organizatia lasa prima impresie ca mai mult cere, sau mai mult ofera catre angajati?
Care sunt valorile tale pe care iti doresti sa le regasesti zi de zi in mediul profesional?

Sper sa gasesti util momentul tau de reflectie pe tema aceasta. M-as bucura sa il impartasesti cu mine si sa discutam pe baza acestuia.

Cu drag,
Irina

Postări populare de pe acest blog

Incepe cu dreptul 2024, prin Leadership Personal

Leadership-ul personal vine dintr-un singur loc: DIN TINE! Cum stii acest lucru? Ei bine, pur si simplu stii! Mai mult decat atat - simti! Pentru ca leadership-ul personal este abilitatea de a te conduce pe tine insati si de a fi liderul propriei tale vieti. sursa foto: pexels Cu alte cuvinte, este ca atunci cand conduci o masina: tu esti soferul, la volan, la pedale, esti in control, ai ales destinatia si drumul, stii pe unde vrei sa mergi si ai tot ce iti trebuie pentru a ajunge la destinatie. Unde iti doresti sa ajungi anul acesta? Care este destinatia ta? Cu alte cuvinte, unde iti doresti sa fii la sfarsitul anului care tocmai a inceput? Care sunt dorintele si obiectivele tale pentru anul acesta? Tu simti ca esti leaderul propriei tale vieti? Sau ai uneori impresia ca parca altcineva este "la volan"? Daca uneori stii sau simti ca este altcineva la volan in locul tau, fara voia ta, este momentul sa constientizezi acest lucru si sa te gandesti daca vrei sa mergi pe drumul l

Cum aduci dorintele in realitate

Iata cei 3 pasi pentru a transforma dorintele in realitate: 1. Atribuie un deadline pentru #dorinta ta. O dorinta cu un deadline devine #obiectiv 2. Stabileste pasii necesari pentru atingerea obiectivului tau. Un obiectiv desfasurat pe pasi devine un #plan 3. Incepe #actiuni concrete pentru planul tau! Odata ce are actiuni concrete, planul tau aduce incet-incet, dorinta in #realitate Nu uita! Totul este posibil! Inspiratie si consecventa iti doresc! Cu drag, Irina

Primul exercitiu de Blackout in Romania

Exercitiul de blackout de 72h din perioada 18-21 noiembrie 2022 este primul de acest tip in Romania si se va realiza la Medias. A fost anuntat foarte din scurt si inca nu este foarte mediatizat. Cu siguranta va fi in perioada urmatoare, cand se va si emite un ghid pentru indrumarea populatiei, conform primelor comunicate facute in mass-media. sursa foto: pexels.com Blackout este un termen utilizat in limba engleza, care se refera la un scenariu ce presupune intreruperea alimentarii cu energie electrica si gaze naturale din diverse motive, pe o anumita perioada de timp. In mod evident, acest scenariu are un impact asupra populatiei si asupra mediului de business. Pentru a raspunde acestui scenariu cu efect de intrerupere a activitatii/ a business-ului, este necesar sa existe pregatire si antrenament la nivelul companiilor si al organizatiilor, pentru ca impactul si pierderile (financiare, reputatie, neconformare fata de cerintele reglementare etc) generate sa fie cat mai mici, iar resta