Treceți la conținutul principal

De ce unele locuri sunt importante?

Cand vi s-a intamplat ultima data sa va dati seama cat de important este un anumit loc sau o anumita locatie pentru voi?

In dupa-amiaza aceasta am participat la o conferinta si parcurgand drumul pana acolo, am observat ca imi reveneau in memorie momente, clipe, detalii, la care nu m-am gandit demult...

Cum se face ca unele locuri sunt mai importante decat altele?

Sunt unele locuri unde mergem, insa ulterior nu ne amintim de ele... Dar altele, unde poate am petrecut mult mai putin timp, insa ne amintim fiecare amanunt, drumul pana acolo, elemente cromatice, obiecte, mirosuri, detalii?

Practic, ne revin cu usurinta in memorie detalii si momente asociate unor emotii si trairi pe care le-am avut. Cu cat sentimentele/ emotiile traite in acel loc au fost mai puternice, cu atat amintirile noastre vor fi mai clare si mai detaliate. Acest lucru se petrece pentru ca incarcam cu sens sau semnificatie actiunile care s-au desfasurat in locul respectiv, iar mintea noastra face imediat asocierea emotiilor cu locul sau cu alte elemente (miros, sunete, senzatii etc).

***

V-ati gandit vreodata la lucrurile pe care le faceti sau la activitatile pe care le desfasurati, din perspectiva emotiilor pe care le traiti?

Este un exercitiu extrem de interesant, care aduce in prim plan raspunsul la intrebarea "De ce unele locuri sunt mai importante?"

Cum ar fi ca din cand in cand sa fiti observator al propriilor emotii si mecanisme care ne guverneaza? Cum ar fi sa fim mai "prezenti" in ceea ce traim zi de zi? Ne-am imbogati oare? In ce fel ne-ar ajuta aceasta constientizare?

Cu drag,
Irina

Postări populare de pe acest blog

Incepe cu dreptul 2024, prin Leadership Personal

Leadership-ul personal vine dintr-un singur loc: DIN TINE! Cum stii acest lucru? Ei bine, pur si simplu stii! Mai mult decat atat - simti! Pentru ca leadership-ul personal este abilitatea de a te conduce pe tine insati si de a fi liderul propriei tale vieti. sursa foto: pexels Cu alte cuvinte, este ca atunci cand conduci o masina: tu esti soferul, la volan, la pedale, esti in control, ai ales destinatia si drumul, stii pe unde vrei sa mergi si ai tot ce iti trebuie pentru a ajunge la destinatie. Unde iti doresti sa ajungi anul acesta? Care este destinatia ta? Cu alte cuvinte, unde iti doresti sa fii la sfarsitul anului care tocmai a inceput? Care sunt dorintele si obiectivele tale pentru anul acesta? Tu simti ca esti leaderul propriei tale vieti? Sau ai uneori impresia ca parca altcineva este "la volan"? Daca uneori stii sau simti ca este altcineva la volan in locul tau, fara voia ta, este momentul sa constientizezi acest lucru si sa te gandesti daca vrei sa mergi pe drumul l

Cum aduci dorintele in realitate

Iata cei 3 pasi pentru a transforma dorintele in realitate: 1. Atribuie un deadline pentru #dorinta ta. O dorinta cu un deadline devine #obiectiv 2. Stabileste pasii necesari pentru atingerea obiectivului tau. Un obiectiv desfasurat pe pasi devine un #plan 3. Incepe #actiuni concrete pentru planul tau! Odata ce are actiuni concrete, planul tau aduce incet-incet, dorinta in #realitate Nu uita! Totul este posibil! Inspiratie si consecventa iti doresc! Cu drag, Irina

Primul exercitiu de Blackout in Romania

Exercitiul de blackout de 72h din perioada 18-21 noiembrie 2022 este primul de acest tip in Romania si se va realiza la Medias. A fost anuntat foarte din scurt si inca nu este foarte mediatizat. Cu siguranta va fi in perioada urmatoare, cand se va si emite un ghid pentru indrumarea populatiei, conform primelor comunicate facute in mass-media. sursa foto: pexels.com Blackout este un termen utilizat in limba engleza, care se refera la un scenariu ce presupune intreruperea alimentarii cu energie electrica si gaze naturale din diverse motive, pe o anumita perioada de timp. In mod evident, acest scenariu are un impact asupra populatiei si asupra mediului de business. Pentru a raspunde acestui scenariu cu efect de intrerupere a activitatii/ a business-ului, este necesar sa existe pregatire si antrenament la nivelul companiilor si al organizatiilor, pentru ca impactul si pierderile (financiare, reputatie, neconformare fata de cerintele reglementare etc) generate sa fie cat mai mici, iar resta