Treceți la conținutul principal

Etape si masuri in criza pandemica

Odata cu primele cazuri de COVID-19 si cu declararea pandemiei de catre OMS, companiile au inceput sa isi activeze planurile de continuitate a afacerii pregatite in avans.
Unele companii, chiar si fara notiuni de Business Continuity si Crisis Management au fost nevoite sa se adapteze si sa ia masuri, chiar daca in unele situatii adaptarea a fost suspendarea temporara a activitatii.

Sanatatea si siguranta oamenilor este in mod evident pe primul loc, fie ca vorbim de angajati, clienti, management, terti. Primele masuri luate de companii au fost in sensul asigurarii unor reguli suplimentare de igiena, masuri de dezinfectare, distantare.

Echipa de urgenta sau de criza, functie de fiecare companie, este numita si implementata, pentru a urmari indeaproape evolutia si a lua masuri prompte, corespunzatoare la momentul respectiv.

Voi incerca in urmatoarele postari si articole aici si pe LinkedIn sa prezint concepte, instrumente, metode si bune practici de Business Continuity si Crisis Management, din experienta de mai bine de 5 ani in implementare Business Continuity, creare planuri de continuitate pentru diverse scenarii de criza, coordonare testare planuri.

Cu solidaritate, suport reciproc si respectarea masurilor si pe cat posibil a recomandarilor, vom reusi  impreuna sa limitam raspandirea virusului SARS-CoV-2 si a bolii si sa avem un varf al curbei cat mai aplatizat.

#stamacasa

Postări populare de pe acest blog

Metoda Sandwich

Rolul feedback-ului este foarte important in ghidarea si indrumarea oamenilor din echipa. Ca tehnica, Metoda Sandwich este cea care asigura un cadru prietenos de a comunica un mesaj negativ, respectiv elemente de imbunatatit, si de a arata interlocutorului ca esti acolo pentru el, gata sa il sprijini, in primul rand cu o abordare pozitiva si constructiva. Aceasta se refera la a imbraca mesajul negativ sau cu mesajul referitor la un potential de imbunatatire intr-un cadru pozitiv, alternand informatiile pozitive si de apreciere, cu acest feedback negativ. Practic, mesajul negativ va fi prezentat dupa o introducere pozitiva, cu prezentarea unor aspecte bune, demne de laudat, de exemplu ce a mers bine, ce este ok, ce este pe traiectoria corecta, eventual cuvinte de lauda la adresa interlocutorului. De asemenea, dupa prezentarea feedback-ului de imbunatatire, vei prezenta din nou cateva aspecte pozitive, eventual o propunere de plan de actiune, vei arata beneficiile si avantajele corectari...

Puritate

Din pacate se afla in apropiere oameni de o un egoism si o josnicie greu de imaginat si de intalnit, care supravietuiesc strivindu-i pe altii din placere in strigate care mocnesc a ura si invidie, din cauza carora multe lucruri stagneaza iar oamenii de valoare fug mancand pamantul indata ce realizeaza mocirla lipicioasa. Din cand in cand se aseaza ingerasul pe umar si imi arata raza mea de soare. Un weekend linistitor, bine-venit, de conectare la firescul natural al lucrurilor, la natura, la energiile datatoare de viata si intelepciune.  Pare o farama de covrigel, un X creat in joaca, apoi altul... dar pentru mine este un dar nepretuit - iubirea nesfarsita primita din puritatea copilariei. Sunt profund recunoscatoare pentru tot si mai ales pentru astfel de momente luminate! O saptamana cu intelepciune! 

Over and over again...

Cuvinte cu intelepciune: "Good times create weak people Weak people create bad times Bad times create strong people Strong people create good times This is the history of the world over and over again..." ... OVER AND OVER AGAIN ... photo source: shutterstock Va invit, ca de obicei, sa reflectati... Cu drag, Irina